Ari Vatanen keert terug naar Dakar!
Bevat de legendarische coureur Ari Vatanen en zijn mythische Peugeot 205 T16, waarmee Ari de 1987-editie won. Ari Vatanen is een Finse rijder en viervoudig winnaar van de klassieke Parijs-Dakar-rally in 1987, 1989, 1990 en 1991. Je kunt in DAKAR 18 als Ari achter het stuur van zijn Peugeot 205 T16 gaan zitten en ervaren hoe hij en zijn legendarische Franse auto presteren in Zuid-Amerika. Kun je ervoor zorgen dat de geschiedenis het heden verslaat?