Are You Smarter than a 5th Grader? - Extra Credit
Dus jij denkt dat je slimmer bent dan een kind? Nou, zullen we je dan maar terug naar school sturen voor wat "Extra Credit"? Ga nieuwe uitdagingen aan in deze geestverruimende en onderwijstartende DLC met meer dan 3500 extra vragen die de finishing touch toevoegen aan "Are You Smarter than a 5th Grader".