Archaica: The Path Of Light
Als Lichtdrager heb je de opdracht het legendarische Pad van licht te bewandelen en op verkenningstocht te gaan door een eeuwenoude en prachtige wereld. Het licht is de sleutel tot het ontrafelen van de geheimen van deze mysterieuze beschaving. Je moet wel weten hoe je de verschillende hulpmiddelen kunt inzetten om de lasers te manipuleren en op de juiste triggers te richten: - Tesseract: hiermee kun je het lichtpad laten afbuigen - Splitser: hiermee kun je de laser in twee stralen opsplitsen - Convertor: hiermee kun je de kleur van het licht aanpassen - Teleport: hiermee kun je het licht verplaatsen naar een andere Teleport - En er valt nog veel meer te ontdekken.