Arcade Paradise - Vostok Inc. Pinball
Hou je van geld? NU kan je Arcade nog MEER MOOLAH verdienen met VOSTOK INC. PINBALL! Vier je ruimtekapitalisme met de nieuwste DLC-uitbreiding voor Arcade Paradise, waarmee je de mogelijkheid krijgt om je dromen als flipperkasttovenaar in vervulling te laten gaan met tiltfuncties en missies die ontwikkeld zijn om je reflexen tot het uiterste te testen! Gebaseerd op de zeer populaire twin-stick schooter met dezelfde naam! Test je schietkunsten met tal van missies en functies om je vermenigvuldigers te verhogen en de multibal te raken voor MAXIMAAL MOOLAH! Inclusief: - Meerdere camerahoeken - Kickback-functie - Doelwitten die ballen redden - UFO-vernietiging voor extra ballen! - Verschillende vermenigvuldigers - MULTIBAL! - En meer! Als het nodig is kun je de tafel ook een keer (of 3...) voorzichtig kantelen Vostok Inc. Pinball bevat ook nieuwe doelen in het spel en wereldwijde online ranglijsten!