Arcade Paradise - CyberDance EuroMix DLC
Als je naam niet op de lijst staat, kom je er niet in. Gelukkig is dat wel het geval voor jou! CyberDance EuroMix is de op rave gerichte opvolger van de ultieme danssensatie van Arcade Paradise, CyberDance, met bijgewerkte graphics en de volgende generatie breedbeeldtechnologie. Kies je deuntje en coördineer dan je bewegingen op de maat van het ritme. Hoe dichter je het juiste ritme tikt, hoe beter je score! Bereid je voor om uit je dak te gaan. Voor een of twee spelers.