AQUA KITTY UDX: Xbox One Ultra Edition
AQUA KITTY UDX knalt naar de Xbox One in deze verbeterde Ultra Edition inclusief een gloednieuwe epische Dreadnought-modus! Vanwege een plotseling tekort aan melk, zijn katten wereldwijd genoodzaakt nieuwe bronnen to zoeken om aan hun trekken te komen. Jij en je team van melk-mijnbouw katjes hebben jullie natuurlijke angst voor water weten to overkomen, om onder de zeebodem te boren naar wat lijkt natuurlijk onstane volle melk! Zet je schrap voor razend snelle onderzeeër actie, en verdedig de katten tegen de verstorende mechanische zeewezens. Deze extra Dreadnought-modus neemt je mee door de Miauwentrog. Daar moet je door een enorm vijandelijk voertuig vliegen en het vernietigen en tegelijkertijd de gevangen genomen kittens bevrijden. Speel co-op of in je eentje, de melk moet blijven vloeien!