Koop 40 Exotic Shards* + (10 extra Exotic Shards**) Exotic Shards zijn een in-game valuta die wordt gebruikt om aanpassingen te krijgen voor Apex Artifacts en een select aantal Mythic-contactwapens. Ze kunnen ook worden gebruikt om items te kopen in de Exotic Shop. *Vereist Apex Legends (apart verkrijgbaar) en alle game updates. Exotic Shards niet verkrijgbaar in België. **Bonus berekend op basis van de prijs van de apart verkrijgbare 10 Exotic Shards Bundle.