A.O.T. Wings of Freedom
De internationale anime-hit "Attack on Titan" is nu verkrijgbaar op Xbox One! Bind samen met Eren en zijn metgezellen de strijd aan tegen de mensetende Titans. Waan jezelf in de anime en bepaal de voortgang van het verhaal. Beleef nu zelf het verhaal van de anime, plus een paar verrassende wendingen!