Animal Hospital
Beheer een dierenziekenhuis en zorg voor je schattige patiënten in deze videogame voor dierenliefhebbers! - Versier en personaliseer je eigen dierenkliniek - Behandel dieren van over de hele wereld: katten, honden, panda's, vossen, koala's… en zelfs magische wezens zoals eenhoorns! - Speel minigames om de juiste diagnose te stellen en bied je patiënten de allerbeste zorg - Zorg voor een uitstekend herstel door ze medicijnen, voedsel, water en heel veel aandacht te geven - Ontwikkel je ziekenhuis en ontgrendel nieuwe apparatuur zodat je meer ziektes kunt behandelen - Ontdek hoe leuk het is om dierenarts te zijn!