American All-Stars Car Pack
Breid je garage uit met drie Amerikaanse krachtpatsers! Grand Duke - De koning is terug! Deze derby-klassieker is zo krachtig dat ie zelfs de gekste races kan winnen! Wildking - Een échte Amerikaan met veel kracht en een verrassende wendbaarheid. Little Thrasher - Val op in de menigte met deze krachtige truck die rake klappen kan uitdelen. Dit DLC-pack is ook onderdeel van de Season Pass.