Alba: A Wildlife Adventure
De met een BAFTA bekroonde studio die Monument Valley en Assemble with Care heeft gemaakt, komt nu met iets geheel anders! Ga mee met Alba, die haar grootouders bezoekt op een zonnig eiland. Ze is helemaal klaar voor een ontspannen zomer vol ontdekkingen in de vrije natuur, samen met haar vriendin Ines. Maar als ze een dier in nood ziet, moet ze wel ingrijpen! Dit is een waar mediterraans paradijs, als je al het afval negeert! Het hele eiland ligt klaar om ontdekt te worden, van de idyllische stranden tot het oude kasteel dat uitkijkt over het dorp. Samen met Ines en je opa, die een enorme vogelkenner is, kun je een beweging beginnen om het eiland te redden. En wie weet, misschien daarna zelfs de wereld. Wat kun je verwachten: - Geweldige muziek. We hebben samengewerkt met Lorena Alvarez om een soundtrack te maken die even Spaans als geweldig is - Dit is een 'chillectathon'. Bepaal zelf hoe je je tijd op het eiland doorbrengt en beleef het avontuur in je eigen tempo. Doe rustig aan - Een plek waar je wilt blijven. Deze plek is geïnspireerd door de heerlijke zomers uit onze kindertijd, waarnaar we terug verlangen. Dit eiland komt héél dicht in de buurt - Eigenlijk gewoon een positieve game over rondrennen en goede daden verrichten Kenmerken: - Handgetekende animaties. Elk hoekje van het eiland is tot in detail vormgegeven. Geloof me, het heeft heel wat tijd gekost om te maken - Help Alba en Ines om de AIWRL (lekkere tongbreker, hè?) op te richten, een organisatie die het eiland wil redden - Je moet een aantal vrijwilligers verzamelen en het dorp zit vol met fijne mensen. Help ze een handje en haal ze over om mee te doen - Overal zitten dieren; kun jij alle soorten vinden?