Agents of Mayhem - Johnny Gat Agent Pack
Gat is terug! Hij was "verdomme de beste politieagent die Seoul ooit had". Nu is hij een man met maar één doel voor ogen: wraak en hoe dan ook gaat LEGION boeten.