Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars
LET OP: bezitters van de Age of Mythology: Retold Premium Edition ontvangen dit product als onderdeel van het pakket van de editie. Ontketen de kracht van de Chinese mythologie in de eerste uitbreiding van Age of Mythology: Retold: Immortal Pillars. Ontdek een nieuw pantheon van goden, legendarische mythische eenheden en indrukwekkende godenkrachten in een epische campagne geïnspireerd op oude legendes. Roep de woeste godin Nüwa op, beveel Chiyou, de stierenkoppige god van de oorlog en doe een beroep op Nüba, de meedogenloze brenger van droogte. Beheers de lucht met Yinglong, de machtige vliegende regendraak en nog veel meer. Mis je kans niet om tot de eersten te behoren die deze mythes overwinnen. Maak nu een verlanglijstje en blijf op de hoogte van elke update! Als je op zoek bent naar de meeste waar voor je geld en de meest uitgebreide ervaring wilt in Age of Mythology: Retold, ontgrendel dan ongelooflijke waarde met de Age of Mythology: Retold Premium Edition! Als trotse eigenaar ontvang je deze fantastische uitbreiding automatisch als onderdeel van je exclusieve pakket - geen extra kosten, geen extra stappen. Het is helemaal van jou, inbegrepen in de Age of Mythology: Retold Premium Edition van de game die blijft geven!