Agatha Christie - Moord in de Oriënt-Expres
Stap aan boord van de legendarische Oriënt-Expres en kruip in de huid van de beroemdste detective in een race tegen de klok om de moordenaar te ontmaskeren. Ontdek een gemoderniseerde en opnieuw bewerkte versie van de Agatha Christie-klassieker. Gesitueerd in 2023 brengt Moord in de Oriënt-Expres het klassieke verhaal tot leven op een manier die zelfs de meest toegewijde fans zal verrassen. Met gloednieuwe elementen toegevoegd aan het oorspronkelijke verhaal, ervaar het mysterie en de spanning als nooit tevoren en herontdek een van de beroemdste cases van Hercule Poirot. Aan boord van de Oriënt-Expres wordt een misdrijf gepleegd. Tijdens zijn trip wordt Hercule Poirot omringd door een groep merkwaardige personages, allen verdachten, elk met hun eigen geheimen en motivaties, en zal vervolgens proberen de moord die zojuist heeft plaatsgevonden op te helderen. Oplossen van het mysterie zal niet gemakkelijk zijn. Langs talloze onverwachte wendingen moet je je kleine grijze cellen en je detectivevaardigheden gebruiken om de waarheid te achterhalen en aan het licht te brengen. Of je nu een fan van het iconische boek of de film bent, een liefhebber van moordmysteries, of gewoon op zoek naar een spannend avontuur, die nieuwe voorstel heeft iets voor iedereen. Dus stap aan boord van de Oriënt-Expres, en laat de reis beginnen! KENMERKEN Ervaar een spannend onderzoek Bereid je voor op belangrijke onverwachte ontwikkelingen waardoor je tot op het allerlaatst geboeid zult blijven, omdat 'Moord in de Oriënt-Expres' beroemd is om een van de meest onverwachte plots in de literaire geschiedenis. Niet één, maar twee detectives Herontdek Moord in de Oriënt-Expres, aangepast aan de moderne tijd van 2023 met een passende uitbreiding in de vorm van een nieuw personage genaamd Joanna Locke. Door in de huid van de privédetective te kruipen ben je in staat een tweede onderzoek te starten tijdens betaalbare flashbacks in de Verenigde Staten. Oplossen met mindmaps en tijdlijnen Ga Hercule Poirots hoofd binnen om mindmaps te ontdekken en daar conclusies te trekken, waardoor je een extra dieptelaag aan de speelervaring toevoegt. Neem de rol van Poirot en Joanna op je en los raadsels op en trek conclusies om de waarheid achter de moord te ontdekken, speelbaar in de derde persoon terwijl je plekken inspecteert en met alle verdachten praat en ze confronteert.