We zijn dol op onze trouwe Fight Forever-fans! Vijf nieuwe muziektracks en tien nieuwe kledingopties zijn onze manier om je te bedanken! Deze content maakt deel uit van Season Pass 3 en bevat: nog eens 3 talenten voor de ploeg, een nieuwe strandkaart voor overdag en 's avonds, 33 gloednieuwe moves, 42 nieuwe skin- en kledingopties en 11 nieuwe muziektracks.