Adventurer’s Goldenfire Pack
Trap je avontuur af met alle gereedschappen en middelen die nodig zijn om het land van Etheria te verkennen en in een mum van tijd een deskundige avonturier te worden! Je ontvangt exclusieve uitrusting, waaronder de Goudvuurring en -laarzen, naast 1 maand VIP-lidmaatschap. Je ontvangt ook andere waardevolle middelen om je op weg te helpen. Het Goudvuurpakket voor avonturiers omvat: 1 epische ring (Goudvuurring) 1 epische laarzen (Goudvuurlaarzen) 1 maand VIP-lidmaatschap 4000 willekeurige scherven 7500 voedsel 7500 goud Opmerking: Het VIP-lidmaatschap in deze bundel is een eenmalige aankoop en is niet terugkerend. Extra tijd voor het VIP-lidmaatschap kan in het spel worden gekocht via het winkelmenu.