Admiral Swiggins, PHD - Awesomenauts Assemble! Kostuum
Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Admiral Swiggins in Awesomenauts Assemble! Als je dit karakter nog niet vrijgespeeld hebt zal het aanschaffen van dit kostuum dat voor je doen.