A Little to the Left Seeing Stars DLC Bundle
Deze bundel bevat de basisgame 'A Little to the Left' en de DLC 'Seeing Stars'. Lajittele, pinoa ja järjestele kodin tavaroita oikeaan järjestykseen A Little to the Left -pulmapelissä ja pidä silmällä ilkikurista kissaa, joka tykkää sotkea paikkoja. Tutustu tähän leikkisään ja intuitiiviseen pulmapeliin, jossa odottaa yli 100 sotkuista kenttää. A Little to the Left: Seeing Stars draait helemaal om verschillende oplossingen. Verzamel tot wel 100 sterren terwijl je de logica ontdekt achter de vele verschillende manieren waarop je het huis kunt opruimen. Vouw, klap, plet, verbind, plak, stuiter, stapel, bespeel en sla je rustig een weg door een enorme verscheidenheid aan nieuwe interactieve items. Geniet van in totaal 38 nieuwe levels met zowel eenvoudig te vinden oplossingen als meer uitdagende puzzels. Er zijn ook een paar extra schattige bezoekers die zich laten zien.