75-jarig Jubileum Pakket
Speel als de Joker en Harley en zet verschillende delen klaar voor de viering. Kruip in de huid van Batman en speel als een aantal meest iconische verschijningen van Batman door de jaren heen, zoals zijn eerste verschijning in Detective Comics #27.