6000 Gleamium – MultiVersus Doos vol gleamium
De gleamiumpacks van MultiVersus bieden vijf verschillende niveaus aan gleamium, dat je in de game kunt gebruiken. Doos vol gleamium bevat 6000 gleamium om van te genieten.