3on3 FreeStyle – Yuna Efficient Pack
Maak kennis met Yuna, de verlegen maar onstuitbare nieuwe ster! Ga met haar mee naar Fox Court om de ultieme vreugde van basketbal te ontdekken! Krijg items in alternatieve kleuren met P1 Yuna. Wat een efficiënte deal! Dit pakket bevat: - Personage - Yuna - Yuna Thema nr. 3 - Yuna Haar nr. 3 - Yuna Naamplaatje - Yuna Huisdier nr. 3 - Yuna Speciale Bal - 125 Punten *Als het pakket is gekocht, kan het niet worden terugbetaald, omdat het wegwerp-/eenmalig te gebruiken in-game items bevat die niet kunnen worden opgehaald. *Als je Character Pass hebt, wordt Yuna geruild voor 50 punten als je het pakket opent. *Bij aankoop kun je geen Yuna Character/Legendary Pack DLC kopen.