3on3 FreeStyle – Lyoid Character Pack
De god van kunst en gerechtigheid, Mr. Lyoid sluit zich aan bij 3on3 FreeStyle! De nieuwe geheimagent van Jack The Pink is op een geheime missie om een niet bekendgemaakte zaak op te lossen. Ontmoet meneer Lyoid en voel nu zijn kracht! Dit pakket omvat: - Karakter - Lyoïde - Gouden kaartticket x5 *Indien gekocht, kan het pakket niet worden terugbetaald, omdat het in-game items voor eenmalig gebruik bevat die niet kunnen worden opgehaald. *Bij aankoop gaat het pakket naar de berichtenbox. *Als je Character Pass bezit, wordt Lyoid ingewisseld voor 50 punten wanneer je het pakket opent.