3on3 FreeStyle – Jessie Character Pack
Zou het kunnen... Jessie? Dat is het zeker! Rebecca's zus, Jessie, verlicht de rechtbank. Ze staat bekend om haar oogverblindende vaardigheden en uitzonderlijke gameplay en maakt altijd indruk. Met haar behendige behendigheid en krachtige vaardigheden is Jessie een kracht om rekening mee te houden. Mis de kans niet om getuige te zijn van haar buitengewone talent. Stem nu af en bereid je voor om betoverd te worden door Jessie's uitstekende optreden! Dit pakket bevat: - Karakter - Jessie - Gold Card-ticket x5 *Indien gekocht, kan het pakket niet worden terugbetaald omdat het wegwerpartikelen/voorwerpen voor eenmalig gebruik in de game bevat die niet kunnen worden opgehaald. *Bij aankoop gaat het pakket naar de berichtenbox. *Als je de Character Pass bezit, wordt Jessie ingewisseld voor 50 punten als je het pakket opent.