10tons Cyberpunk Bundle
JYDGE: Bouw je eigen JYDGE. Ga Edenbyrg binnen. Kom levend naar buiten. JYDGE is een wettige, etterige roguehate shooter met vogelperspectief. Bouw een robot-JYDGE om de misdaad uit te roeien in de altijd bruisende megastad Edenbyrg. Neon Chrome: Beleef een meedogenloze top-down cyberpunk-shooter en knal vijanden en muren overhoop. Upgrade, verbeter en vergroot je kracht. Het pad naar de overwinning op de Overseer verandert voortdurend.