101 Ways To Die
In dit puzzelplatformspel speel je de assistent van de krankzinnige wetenschapper professor Splattunfuder: uitvinder en wapenfabrikant met twijfelachtige geestelijke vermogens. Aan het einde van zijn carrière wijdde hij zich aan een verschrikkelijk "receptenboek", gericht op de de dood en verwoesting van zijn vijanden, het liefst zo stijlvol mogelijk. Een betreurenswaardig laboratorium-ongeluk leidde tot de verwoesting van het eerste concept: nu is het aan jou om hem te helpen met het bij elkaar zoeken van de fragmenten. De boosaardige dokter heeft vaten boordevol hulpeloze wezens gekweekt, ook wel Splatts genoemd, die hij gebruikt voor diverse verschrikkelijke experimenten. En dat is waar jij in beeld komt. Met behulp van al je moorddadige creativiteit, een genereuze portie wapens, een oppervlakkige kennis van fysica en een grote dosis geweld tegen de arme hulpeloze Splatts, help jij de professor om zijn klassieke receptenboek te herschrijven. En het boek heet: 101 manieren om dood te gaan!