World of Warships: Legends
Opplev episke sjøslag i World of Warships: Legends—et globalt multispiller spill som er gratis å spille online, der du kan erobre de syv hav fra dekkene på historiens største krigsskip! Rekruttér legendariske kommandører, oppgradér dine fartøy og karv til deg din del av dominanse til sjøs sammen med og mot spillere fra hele verden. VELG DIN KAMPSTIL Ta kontroll over 350 jagere, kryssere, slagskip og hangarskip—et spenn med fartøy som er perfekt for enhver spillestil, om det så er en fyr-løs tilnærming, eller mer forsiktige og metodiske taktiske angrep som er unikt for deg. HYPPIGE OPPDATERINGER Nytt innhold i form av skip, kampanjer, eventer, byråprosjekter og mer ankommer jevnlig! Hver oppdatering byr på nye ting som holder spillet fascinerende. MANGE SPILLMODI Utvikle legendariske fartøy som Yamato fra bunn av i byrået, fullfør episke kampanjer for å få eksklusiver merker og nye kraftige skip, og konkurrér i sesonger med rangerte kamper om tonnevis av belønninger! SNU KAMPENS GANG I EPISKE 9 MOT 9 KAMPER Slå deg sammen med venner for å utfordre spillere fra hele verden og samarbeid på tvers av konsoller for å komme opp med en strategi og planlegg angrep via stemmechat. Samarbeid for å utmanøvrere dine motstandere og snu kampens gang! World of Warships: Legends har forsyninger kjent som "esker" og "kasser." Disse gir ulike ting til å booste fremgangen din i spillet.