Sébastien Loeb Rally EVO
Spill SLR EVO og opplev ekte rally! Over 300 km med troverdig gjengitte baner og 58 biler som har skapt rallyhistorie! Fra fortidens legender, som Stratos og Celica, til moderne juveler, som Citroën DS3 og C4. 64 spesialer, fem Rallycross-baner og banen Pikes Peak - hvor du kan nå helt utrolige hastigheter! Gjenopplev alle seirene til den 9 gangers verdensmesteren - 8 baner å gjenoppleve hans karrière på, fra '98 til den utrolige rekorden på Pikes Peak i 2013.