NBA 2K25 Pro Pass: Sesong 5
NBA 2K25 Pro Pass: Sesong 5 løfter MyCAREER- og MyTEAM-opplevelsen din til et helt nytt nivå. Pro Pass gir deg tilgang til 40 nivåer med opptjenbare premium-belønninger, inkludert opptil 55 000 i spillvaluta, mens du dribler deg gjennom sesongen på veien mot nivå 40! Skaffer du deg Pro Pass for sesong 5 mottar du automatisk et par med sølvfargede, metallaktige bukser, en sølvfarget, metallaktig boblejakke, et Dark Matter Austin Reaves MyTEAM-kort og en Pro Pass-pakke for sesong 5. *NBA 2K25 Pro Pass krever grunnspillet, internettilkobling og en NBA 2K-konto.