Eventyret venter! Zorro The Chronicles er et spennende og morsomt actionspill som kombinerer kamp og utforsking, inspirert av TV-seriene. I det episke eventyret fordyper du deg i verdenen fra tegnefilmserien Zorro The Chronicles. Beskytt det sårbare og uskyldige folket fra den onde generalen og hæren hans. Gjeninnfør rettferdighet i det 19. århundres spanske California. Spill en ekte helt og kjemp for rettferdigheten. Du kan spille som Zorro eller som søsteren Ines. Øk nivået på heltene ved å lære nye ferdigheter. Bli en mesterfekter! Vipp motstanderne av pinnen med sverdferdighetene dine, avvæpne dem med et piskeslag eller sverdslag og utfør spektakulære bevegelser! Bruk din akrobatiske dyktighet og reflekser for å komme deg smette unna angrepene deres. Legg så igjen en hilsen på dem ved å risse inn en Z med sverdet ditt! Ta de riktige avgjørelsene! Utforsk 18 nivåer og tilpass angrepet ditt til situasjonen og fiendene. Vær utspekulert og overrumple fienden, snik deg rundt dem og utforsk omgivelsene, eller gå til frontalangrep i actionfylte sverdkamper. Fargerike karakterer Finn igjen den store variasjonen prominente karakterer fra tegnefilmserien Zorro The Chronicles. Noen av dem vil stå i veien for deg som mektige fiender, mens andre vil hjelpe deg i kampen for rettferdighet.