Zoes snowboard og mer
SSX stormer inn på scenen igjen med punkrock-prinsessen Zoe Payne. Sus av gårde i punkrock-stil ned de farligste fjellsidene i hele verden på et Ultimate-snowboard på nivå 6. Benytt deg av en eksklusiv spesialegenskap på snowboardet når du kjører, og gjør raskere fremskritt og tjen SSX-kreditter med et Geomerke på nivå 4.