Zinyak Attack Pack
Han er kanskje ikke den vakreste overherren i galaksen, men han er DIN galaktiske overherre. Vis din støtte for Keiser Zinyak ved å kle deg i en av tre Zin-drakter: soldaten, Warden eller sleng på deg den fantastiske pannen og blafrende kappen til selveste Zinyak.