Yuri Exclusive Costume: Ryza Outfit, Ryza Hat
Et kostyme til Yuri for å kle seg som Ryza, hovedpersonen i «Atelier Ryza»-serien. Inneholder følgende gjenstander: – Eksklusivt kostyme for Yuri: Ryza Outfit – Eksklusivt kostyme for Yuri: Ryza Hat – Disse gjenstandene er identiske med de som ble gitt ut tidligere.