Yamaha Historical Bikes
Med DLC-en 'Yamaha Historical Bikes' kan du utvide sykkelsamlingen med noen av historiens mest kjente og kjære Yamaha-modeller: YZF-R7 fra 1998, YZF-R1 fra 2002 og YZF-R1 fra 1998!