2KKampspillSimuleringSport
Dette produktet vil ikke lenger være til salgs fra og med 1/11/2024. MERK: Alle flerspillerservere for WWE 2K23 vil bli avstengt f.o.m. 6/1/2025. Etter dette tidspunktet vil alle spillfunksjoner som krever tilgang på nettserverne ikke lenger kunne brukes. Denne valutapakken inneholder 67 500 i virtuelle penger du kan bruke i MyFACTION, samlekort-spillet i WWE 2K23. Du kan bruke de virtuelle pengene dine til å kjøpe pakker med kort og kontrakter for å sette sammen drømmelaget ditt, bestående av WWE-superstjerner og legender!