Dette produktet vil ikke lenger være til salgs fra og med 1/11/2024. MERK: Alle flerspillerservere for WWE 2K23 vil bli avstengt f.o.m. 6/1/2025. Etter dette tidspunktet vil alle spillfunksjoner som krever tilgang på nettserverne ikke lenger kunne brukes. WWE 2K23 SuperCharger lar deg ta kontroll over de største legendene i WWE-universet. Lås opp ALLE WWE Legends som var tilgjengelig ved lansering, inkludert The Ultimate Warrior, Goldberg, Trish Stratus og Hollywood Hogan, i tillegg til tilbakeblikk-arenaer som Halloween Havoc ‘97, RAW 2005, SummerSlam ‘88 og mer! WWE 2K23 SuperCharger er inkludert i Sesongpasset, og Sesongpasset er inkludert i WWE 2K23 Deluxe Edition og Icon Edition.