Dette produktet vil ikke lenger være til salgs fra og med 1/11/2024. MERK: Alle flerspillerservere for WWE 2K23 vil bli avstengt f.o.m. 6/1/2025. Etter dette tidspunktet vil alle spillfunksjoner som krever tilgang på nettserverne ikke lenger kunne brukes. Bad Bunny-bonuspakken gir deg det globale musikkfenomenet Bad Bunny som en spillbar karakter, pluss et Ruby-tier MyFACTION-kort for WWE 2K23. Bad Bunny-bonuspakken er allerede inkludert som en del av Deluxe- og Icon-utgavene av WWE 2K23.