WWE 2K23 for Xbox One Sesongpass
Dette produktet vil ikke lenger være til salgs fra og med 1/11/2024. MERK: Alle flerspillerservere for WWE 2K23 vil bli avstengt f.o.m. 6/1/2025. Etter dette tidspunktet vil alle spillfunksjoner som krever tilgang på nettserverne ikke lenger kunne brukes. Utvid WWE-universet ditt med WWE 2K23 Sesongpasset, som gir deg alle de fem nedlastbare spillerpakkene som har blitt lansert, MyRISE Mega-Boost-pakken med 200 ekstra Attribute Points og Supercharger-pakken, som låser opp alle WWE Legends og fordums arenaer fra grunnspillet. Slipptidspunktet for det nedlastbare innholdet vil bli kunngjort på et senere tidspunkt. Sesongpasset er inkludert i WWE 2K23 Deluxe Edition og Icon Edition.