WWE 2K23 for Xbox One Ruthless Aggression-pakken
Dette produktet vil ikke lenger være til salgs fra og med 1/11/2024. MERK: Alle flerspillerservere for WWE 2K23 vil bli avstengt f.o.m. 6/1/2025. Etter dette tidspunktet vil alle spillfunksjoner som krever tilgang på nettserverne ikke lenger kunne brukes. Mimre tilbake og vis frem råskapen din med Ruthless Aggression-pakken, som inkluderer tilbakeblikk-utgaver av John Cena som The Prototype, Batista som Leviathan, Randy Orton og Brock Lesnar. Du får også tilgang til WrestleMania 22-arenaen og John Cena Legacy Championship.