WWE 2K23 for Xbox One MyRISE Mega-Boost
Dette produktet vil ikke lenger være til salgs fra og med 1/11/2024. MERK: Alle flerspillerservere for WWE 2K23 vil bli avstengt f.o.m. 6/1/2025. Etter dette tidspunktet vil alle spillfunksjoner som krever tilgang på nettserverne ikke lenger kunne brukes. Gjør et ustoppelig inntrykk i WWE 2K23 med MyRISE Mega-Boost. Oppgrader statistikken og ferdighetene dine med 200 ekstra Attribute Points. MyRISE Mega-Boost er inkludert i Sesongpasset, og Sesongpasset er inkludert i WWE 2K23 Deluxe Edition og Icon Edition.