WWE 2K23 Bad News U-pakken for Xbox One
Dette produktet vil ikke lenger være til salgs fra og med 1/11/2024. MERK: Alle flerspillerservere for WWE 2K23 vil bli avstengt f.o.m. 6/1/2025. Etter dette tidspunktet vil alle spillfunksjoner som krever tilgang på nettserverne ikke lenger kunne brukes. Bad News U-pakken gjør WWE 2K23 enda sterkere og slagkraftig, med reintroduksjonen av 5x Intercontinental Champion Wade Barrett, samt debuten til 3x WWE Divas-vinneren Eve Torres og NXT-superstjernene Damon Kemp, Andre Chase og Nathan Frazer. Hver spillbare superstjerne kommer med sitt helt eget MyFACTION-kort. Bad News U-pakken er allerede inkludert i WWE 2K23 Season Pass.