WS - Germany (Rally Location)
Tyskland presenterer en asfaltutfordring uten sidestykke. Kjør gjennom de flytende, tekniske asfaltnivåene i Baumholder – en region fra det originale DiRT Rally. Rally Tyskland vil være tilgjengelig via My Team, Custom Championships og Time Trial.