WRC 6 FIA World Rally Championship
På racerbane er det bilen som utgjør forskjellen. I rally er det sjåføren. WRC 6 setter deg på prøve: Tåke, gjørme, punkteringer, nattkjøring, motorhavari… du må takle alt. WRC 6 inkluderer også: Alt offisielt 2016-materiale, inkludert Rally China, 11 superspesialer i 1:1 skala, flerspillermodus med delt skjerm, verdensranking og nye utfordringer på nettet hver uke, alle biler og baner i høyoppløst grafikk, to helt nye spillmoduser, enda flere spektakulære kameravinkler og gratis tilgang til hele 2017 eSport WRC!