WRC 5 - eSports WRC Pack 2
Test kjøreferdighetene dine med disse 6 nye løp for WRC 5 og oppdag WRC Concept Car E2, en splitter ny bil. Dette innholdet kan brukes i Quick Rally- og Quick Stage-moduser.