1997s Subaru Impreza WRC, kjørt av rally-legenden Colin McRae, er utvilsomt en av de mest ikoniske bilene innen World Rally Championship de siste 50 årene. I denne bilen kom Colin McRae i 1997 inn rett bak Finn Tommi Mäkinen, som også kjørte en Subaru Impreza WRC. Med sin ikoniske blåfarge er denne spektakulære bilen øyeblikkelig gjenkjennelig. Denne DLC-pakken inneholder også en ekstra historisk begivenhet til Anniversary Mode: Rallye Sanremo, vunnet av Colin McRae og Nicky Grist.