Vinnerbilen av konstruktørtittelen i 1998, Mitsubishi Lancer Evo V gav også Tommi Mäkinen hans tredje førertittel. Han vant fire rallyløp med denne bilen i 1998, inkludert Rallye Sanremo som er inkludert i denne DLC-pakken som en hendelse til Anniversary Mode i WRC 10.