For å feire mesterskapets 50-årsjubileum, byr WRC 10 på en helt ny jubileumsutgave. Fullpakket med nytt innhold og sensasjoner. Gjenopplev de mest intense øyeblikkene fra 1973 og frem til i dag! Historiemodus i WRC 10 setter sjåførferdighetene dine på en prøve gjennom 19 forskjellige historiske hendelser, hvor hver av de krever at du tilpasser deg løpsomstendighetene fra hver tidsperiode. Helt nytt innhold for WRC: - De 4 nye ralliene for 2021: Estland, Kroatia, Beglia og Spania - 6 historiske rallier, som bl.a. Akropolis, San Remo, Tyskland og Argentina - 120 spesialetapper - 52 offisielle lag fra 2021-sesongen (WRC, WRC2, WRC3, Junior WRC) - 20 legendariske biler fra Alpine, Audi, Lancia, Subaru, Ford, Mitsubishi, Toyota og mer ... Karrieremodus, universalt hyllet som en av de best utviklede og mest omfattende i et racingspill, har også blitt oppgradert og inneholder nå et livré-verktøy som lar deg opprette ditt eget team og gi farger til bilene dine! Med en hyper-realistisk og ultra-presis fysikkmotor, har WRC 10 gjort kjørefølelsen enda bedre – med bl.a. bedre luftmotstand, og turbo- og bremsehåndtering på alle overflater. Lyddesignen har også blitt overhalet for å øke følelsen av realisme. Som en veldig kompetitiv eSport, med daglige og ukentlige utfordringer og klubber som lar deg opprette dine egne konkurranser, kan sjåfører måle seg opp mot andre i fellesskapet på samme ferdighetsnivå.