Start karrieren med 6 Crew-kort til å øyeblikkelig hjelpe deg med å bygge mannskapet ditt og bringe deg til seieren. Denne DLC-pakken inneholder også en pakke med eksklusiv grafikk du kan lage dine egne livreer med!