En ny startpakke er her! Få premiumskipet Yūbari på nivå 3, supplementert med flere enheter til bruk i spillet, og gjør deg klar til spennende tider på de syv hav! Denne pakken ineholder: Den japanske premiumkrysseren Yūbari på nivå 3 7 dager med premiumkonto 15x sjeldne kampboostere 15x sjeldne globale erfaringsboostere 15x sjeldne skipserfaringsboostere 15x sjeldne creditsboostere 15x sjeldne kommandørerfaringsboostere 3 000 000 credits Dersom Yūbari allerede er i samlingen din blir du kompensert med 5 625 000 credits. Vennligst merk: Noe innhold, slik som boostere, kommandørerfaring, kamuflasjer, osv., blir ikke synlige i spillet før man har nådd et spesifikt kontonivå. Noe innhold, slik som skip, permanente kamuflasjer, esker og flagg i tillegg til merkesymboler og baser, kun kan benyttes på plattformen de kjøpes på.