World of Warships: Legends – Lommeslagskip
Det berømte "lommeslagskipet" fra den tyske marinen—Graf Spee! Hun har seks 283 mm kanoner, to firerørs torpedostasjoner og kan dele ut massive mengder skade. Du får Graf Spee med en uke premiumtid, kamuflasjer, dubloner, kommandør erfaringspoeng og boostere til kommandørerfaringspoeng! Denne pakken inneholder: - Graf Spee nivå 5 skip - 7 premiumdager - 10 Type 1 kamuflasje - 300 dubloner - 37 000 kommandør erfaringspoeng - Bonus: 10 sjeldne kommandør erfaringspoeng boostere Dersom du allerede har Graf Spee i samlingen din, får du en kompensasjon på 15 000 000 credits. Vennligst merk: Noe innhold, slik som boostere, kommandørerfaring, kamuflasjer, osv., blir ikke synlige i spillet før man har nådd et spesifikt kontonivå. Noe innhold, slik som skip, permanente kamuflasjer, esker og flagg i tillegg til merkesymboler og baser, kun kan benyttes på plattformen de kjøpes på.