Skaff deg denne pakken for en mektig begynnelse på din samling eller en pen boost til den! Få en premium asiatisk jager og en haug med enheter til bruk i spillet: Utstyr deg til å seile med dragen! Denne pakken inneholder: Den asiatiske premiumjageren Longjiang på nivå 2 3 dagers premiumkonto 6x forfremmelsesordre 12x Air Dragon kamuflasjer 12x Fire Dragon kamuflasjer 10x vanlige skipserfaringsboostere 10x vanlige creditsboostere 10x vanlige kommandørerfaringsboostere 10x vanlige globale erfaringsboostere 10x vanlige kampboostere Dersom du allerede har Longjiang i havnen din, blir du kompensert i form av 1 500 000 credits. Vennligst merk: Noe innhold, slik som boostere, kommandørerfaring, kamuflasjer, osv., blir ikke synlige i spillet før man har nådd et spesifikt kontonivå. Noe innhold, slik som skip, permanente kamuflasjer, esker og flagg i tillegg til merkesymboler og baser, kun kan benyttes på plattformen de kjøpes på.